Cara Untuk Membuat Tuntutan Kredit Shopee RM200 Bulan Oktober 2021, Claim Sekarang!


Kerajaan sedang berusaha dalam menggalakkan rakyat Malaysia untuk menggunakan produk yang jimat air seperti mesin basuh di pasaraya menerusi tawaran yang lumayan. 

Suruhanjaya Perkhidmatan Air Negara (SPAN) turut menjalinkan kerjasama dengan pihak Shopee dalam melancarkan kempen Jimat Air 1.0 yang menawarkan e-Rebat sebanyak RM200 untuk setiap pembelian mesin basuh di aplikasi Shopee.

Seluruh pengguna Shopee yang ingin membeli mesin basuh yang baharu! Jika anda berminat, anda boleh mendapatkan e-Rebat untuk melakukan pembelian mesin basuh di Shopee.

Baca artikel lain:

  1. Prihatin Kasih: Bantuan Kewangan Sebanyak RM100 Sebulan
  2. Cara Membuat Semakan Bantuan Prihatin Rakyat (BPR)
  3. Bantuan Kehilangan Pendapatan (BKP) RM500 Oktober 2021

 TAWARAN SHOPEE 2.0

Kesemua pengguna aplikasi Shopee yang telah mengaktifkan atau verify Shopee akan mendapat baucar atas talian ataupun e-Baucar sebanyak:

  • RM200
CARA MEMOHON E-BAUCAR SHOPEE RM200

Untuk makluman semua pengguna, TIDAK ADA syarat dalam pembelian khusus yang akan dikenakan kepada orang ramai yang mahu mendapatkan rebat atas talian (e-Rebat) ini. 

Anda hanya perlu mengaktifkan atau verify akaun ShopeePay anda untuk mendapatkan baucar tersebut.

Berikut merupakan langkah yang perlu anda patuhi untuk verify akaun ShopeePay anda:

1.Klik pada paparan skrin ShopeePay anda.

2. Pergi ke bahagian Tetapan atau Settings di dalam ShoppePay.

3. Klik Set Now di bahagian IC Verification

4. Gambarkan kad pengenalan dan gambar anda. Tick pada kotak yang telah disediakan dan klik butang CONFIRM.


LANGKAH TEBUS BAUCAR RM200

Jika anda telah berjaya mengaktifkan atau verify akaun ShopeePay anda, anda tidak perlu untuk membuat sebarang penebusan.
  • Baucar sebanyak RM200 akan dikreditkan secara automatik ke dalam paparan "My Voucher" anda pada tarikh yang ditetapkan iaitu pada 24 September 2021.
  • Tambah barangan dengan melabelkan Jimat 2.0 ke dalam troli anda.
  • Untuk melakukan sebarang pembelian pilih baucar Jimat Air 1.0 dan bayar dengan menggunakan ShopeePay semasa melakukan check-out.

Untuk pertanyaan yang lebih lanjut berkaitan Kempen Jimat Air 1.0, anda boleh menghubungi pihak SPAN di talian 03 8317 9333 atau melayari laman web rasmi SPAN di https://www.span.gov.my/

Post a Comment

0 Comments