BigPay eWallet: Panduan Mendaftar & Jemput Rakan Dan Terima Komisen Sehingga RM1,000



Pernahkah anda mendengar mengenai BigPay dari AirAsia? Ramai yang mengatakan sekiranya kita menggunakan BigPay, proses transaksi akan menjadi lebih murah apalagi jika digunakan di luar negara. 

Hal ini kerana pihak BigPay telah menjalinkan kerjasama bersama dengan Mastercard. Untuk makluman anda, tidak ada langsung fee tambahan untuk proses exchange rate. Ia kedengan menarik, bukan? Mari lihat panduan yang tertera di bawah untuk membaca tentang cara untuk mendaftar BigPay secara atas talian.

APA ITU BIGPAY EWALLET?

BigPay merupakan e-dompet yang telah diperkenalkan oleh syarikat AirAsia sebagai salah satu langkah ke arah tanpa tunai atau lebih dikenali sebagai 'cashless'.

KELEBIHAN PENGGUNAAN BIGPAY EWALLET?

Berikut merupakan manfaat-manfaat sekiranya menggunakan BigPay eWallet:
  • Salah satu fungsi utama penggunaannya adalah untuk membuat transaksi tidak kira dimana premis yang anda kunjungi ataupun secara atas talian seperti pembelian di Lazada, Shopee dan AirAsia.
  • Selain daripada itu, BigPay juga berperanan untuk membuat pertukaran mata wang negara kita kepada mata wang asing secara digital.
  • Pengguna juga akan mempunyai skop yang lebih luas untuk menggunakan wang. Hal ini kerana BigPay eWallet dilengkapi dengan aplikasi mobile dan Mastercard seperti prepaid card.
  • Sebagai contoh, ia akan memudahkan urusan dan menjimatkan masa anda untuk mengirim wang ke luar negara.
  • Pautan untuk memuat turun aplikasi BigPay akan disertakan dibawah.
AJAK SEORANG RAKAN, DAPAT RM20

Adakah anda tahu bahawa sempena penghujung Tahun 2021 ini, BigPay Malaysia telah memperuntukkan sebanyak RM1 juta ringgit sebagai hadiah kepada kesemua pengguna yang menggunakan BigPay. Hadiah tersebut terbahagi kepada:
  • RM10,000 baucar penerbangan AirAsia.
  • Diskaun sebanyak 22% tiket AirAsia.
  • RM20 - RM40 Hadiah atas ajakan rakan anda untuk memuat turun BigPay.

CARA MENGAJAK RAKAN & MENERIMA KOMISEN 
  1. Muat turun aplikasi BigPay di http://bigpay.link/referrals?referralcode=VPBTRIB5MO
  2. Daftar & 'Create New Account' anda, Kemudian, verify account anda.
  3. Seterusnya, masukkan refferal code iaitu ( VPBTRIB5MO )Adalah wajib untuk claim RM20 semasa mendaftar di part refferal code. Topup RM5 sahaja untuk mengaktifkan akaun.Seterusnya, tunggu duit masuk sebanyak RM20 cashback.
  4. RM5 itu akan dipulangkan kembali. Jadi, sebanyak RM25 akan dimasukkan ke dalam akaun BigPay anda kelak.
p/s:Semua duit yang anda terima boleh withdraw ke akaun bank, transfer ke Shopee, Lazada dan lain-lain.

Selepas anda daftar dan 'copy' code refferal anda, 'paste' untuk membuat ayat iklan dan post ke semua akaun media sosial anda. Setiap kali orang menekan code refferal anda, anda akan mendapat RM20 secara terus ke akaun BigPay anda. Lagi ramai yang menekan code refferal anda, semakin banyak pendapatan anda.

SEMOGA BERMANFAAT!





Post a Comment

0 Comments