Kekosongan Jawatan Kosong Di Majlis Amanah Rakyat (MARA)




Permohonan Kekosongan Majlis Amanah Rakyat MARA ambilan Mei kini Dibuka  (tertakluk kepada tarikh tutup setiap jawatan) kepada calon yang berminat untuk menjawat Permohonan Jawatan Kosong 
Majlis Amanah Rakyat MARA Malaysia.

Pengambilan jawatan kosong ini dibuka bagi seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong ini. Sila pastikan anda membaca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum apply jawatan kosong ini.


Maklumat Jawatan :


Jawatan :

1. Pembantu Pegawai Latihan Vokasional DV19







Tarikh Tutup : 31 Mei 2019
Lokasi : Perak
Status Pelantikan : Kontrak



Permohonan terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia. Pemohon hendaklah memenuhi syarat-syarat kelayakan yang telah dipaparkan di iklan. Permohonan hendaklah disertakan dengan Resume / CV, maklumat penuh, gambar dan dokumen-dokumen yang diperlukan contohnya, salinan kad pengenalan dan sijil akademik.

Permohonan haruslah dihantar  dengan mengikut cara yang dinyatakan di iklan / mohon secara online (SILA RUJUK IKLAN). Bagi permohonan online untuk kali pertama, pemohon hendaklah mendaftar terlebih dahulu sebelum membuat pengisian maklumat yang diperlukan. Calon yang disenarai pendekkan sahaja akan dipanggil temuduga.



Keperluan & Kelayakan Memohon :


Sekiranya anda merupakan calon yang berkelayakan dengan kelulusan Ijazah, Diploma, Sijil Persekolahan (SPM, STPM, “A” Level, Pra-Universiti) atau Kelayakan Professional yang diiktiraf adalah di pelawa bagi mengisi kekosongan jawatan di atas.


(Sebelum memohon jawatan ini,Sila baca iklan dan syarat kelayakan di bawah terlebih 
dahulu)

Calon yang memiliki kelebihan untuk jawatan ini sekiranya mempunyai ciri-ciri berikut :



  • Kemas
  • Berpengetahuan am
  • Mempunyai ciri-ciri kepimpinan dalam diri dan lain-lain (Sila rujuk kelayakan permohonan jawatan ini di bawah)

Kelebihan :


  • Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik
  • Cuti Tahunan
  • Cuti Sakit dan lain-lain (Sila rujuk iklan permohonan jawatan kosong ini di bawah)

Bagaimana Memohon :


Permohonan kerja kosong terbaru di atas boleh dilakukan secara atas talian. Sila ikuti arahan seperti di bawah.

Bagi permohonan kali pertama, pemohon perlulah mendaftar terlebih dahulu sebelum melakukan pengisian maklumat yang diperlukan oleh sistem.

Pemohon disarankan bagi mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam sistem ini. Calon yang disenarai pendekkan akan dipanggil temuduga.

Post a Comment

0 Comments